Otkako je FlixBus start-up ušao na hrvatsko tržište prošle godine u lipnju, sve brži rast i širenje mreže dovelo je i do novih investiranja domaćih autobusnih prijevoznika koji su prepoznali FlixBus poslovni model kao svoj model budućeg uspješnog poslovanja.
Od ukupno 15 novih autobusa spremnih za novu sezonu, koji u potpunosti zadovoljavaju standarde FlixBus brenda, Slavonija Bus investirala je u 2 potpuno nova katna autobusa NEOPLAN SKYLINER P05 preko tvrtke Auto Hrvatska, dok su Brioni Pula investirali u 9 novih autobusa. Vincek autobusi investirali su u dodatna 3 autobusa, a Knežević prijevoz u dodatna 2 autobusa. Hrvatska FlixBus flota je u samo 8 mjeseci narasla na preko 40 autobusa.
˝Mrežno planiranje koje je povezalo gradove hrvatske s preko 500 destinacija diljem Europe, dovelo je i do neminovnog otvaranja novih autobusnih linija za predstojeću sezonu. Kako je FlixBus brend vrlo brzo prepoznat na hrvatskom tržištu te prihvaćen kao jedinstvena opcija putovanja Europom, tako je i u posljednjih 8 mjeseci potražnja za putovanjima porasla što su FlixBus partneri i prepoznali.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu