Dokapitalizacija Luke Rijeka je, čini se, uspjela i u tri kruga je prikupljeno najmanje 240 milijuna kuna, što je bio minimalan iznos koji se tražio u ovom postupku. Iako je, kako tvrde izvori Novog lista, ostalo još oko 700 tisuća neupisanih dionica, što je manje od deset posto ponuđenih, očekuje se da će i one biti upisane u sljedećem krugu, pa se već sada može reći da je Luka Rijeka dobila nove dioničare koji će imati značajne udjele u tom društvu.
Prikupljanje oko 240 milijuna kuna kroz dokapitalizaciju znači i da je Luka Rijeka osigurala oko 70 posto potrebnih sredstava za modernizaciju pozadinskog terminala Škrljevo, projekta čija je ukupna vrijednost oko 352 milijuna kuna.
Neslužbene informacije govore da će mirovinski fondovi imati ukupno 26 posto dionica. Njihov ulazak u Luku Rijeka nije iznenađenje jer se najavljivalo da će sudjelovati u drugom krugu dokapitalizacije, ali uz njih se u dokapitalizaciju te riječke tvrtke uključila i poljska kompanija OT Logistics, koja ima više od 400 plovila, ali zajedno s povezanim društvom OT Logistics Group pruža sve usluge vezane uz riječni i morski prijevoz, poput utovara ili pretovara robe, skladištenja ili iznajmljivanja nekretnina. Grupu čine 24 povezane tvrtke, posluju već 69 godina i pokrivaju oko 80 posto tržišta unutranjeg plovnog prijavoza tereta u Poljskoj.
Poljaci bi, kako tvrde izvori Novog lista, u Luci Rijeka trebali imati između 17 i 18 posto vlasništva, a preostale dionice u dokapitalizaciji su upisivali bivši i sadašnji radnici Luke Rijeka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu