Lidl ne otkriva točnu cifru, ali kaže: Po visini plaća u maloprodaji, DM je na prvom mjestu, a mi na drugom

Autor: Ksenija Puškarić , 27. ožujak 2013. u 10:44
Radnici Lidla predlagat će programe za donacije/PIX

Bakalar bi se mogao plasirati u njihovih 9500 trgovina.

Trgovački lanac Lidl uskoro će usporiti s tempom otvaranja novih trgovina u Hrvatskoj, barem dok se gospodarska situacija u zemlji ne promijeni.

Kako je na neformalnom druženju s novinarima, prvom i zasad jedinom takvom medijskom istupu Uprave Lidla u Hrvatskoj, iznio predsjednik Uprave Boris Lukšić rezultati poslovanja u Hrvatskoj su, unatoč krizi, zadovoljavajući.

"Možemo zaključiti da ćemo 2012. godinu zaključiti u plusu", jedino je što je Lukšić novinarima htio otkriti. Nije htio ni reći niti kolike su plaće radnika Lidla. "Po visini plaća u maloprodaji, DM je na prvom mjestu, a Lidl na drugom", rekao je Lukšić.

S ulaskom Hrvatske u EU u Lidlu se nadaju kako će i dio hrvatski proizvoda naći svoje mjesto u njihovih 9.500 trgovina. Uglavom je riječ o specifičnim proizvodima iz Deluxe linije, poput primjerice bakalara, koji se mogu predstaviti kroz tematske tjedne, a rjeđe su to proizvodi masovne proizvodnje. U Lidlu su isto tako predstavili novi donacijski program "Više za zajednicu". Projekte će predlagati radnici Lidla, a za donacije je predviđeno pola milijuna kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close