Tvrtka one2play za tri godine planira IPO svojih dionica

Autor: Darko Bičak , 29. listopad 2007. u 06:30

Distributer igračaka u 2006. ostvario prihod od 57 mil. kuna, a za ovu godinu se očekuje povećanje od 58%

Tvrtka one2play koja se bavi distribucijom zabave za čitavu obitelj povećala je svoj prihod sa 1,46 milijuna u svom početku 2000. godine, na 54,8 milijuna kuna u prošloj godini. Preliminarni rezultati za tekuću godinu još su bolji te se ovogodišnji prihod procjenjuje na 90-ak milijuna kuna. Tvrtka je na tržištu prisutna od 2000. godine, a nudi licencirane igračke poznatih robnih marki, multimedijalne sadržaje, igre, sličice, slatkiše i poklon programe. Iako veleprodaja čini 80 posto njihova ukupnog prihoda, sve veća pozornost se pridaje i vlastitoj maloprodajnoj mreži. Tako u skladu s poslovnom strategijom širenja na hrvatskom tržištu tvrtka one2play planira povećati broj prodavaonica as 15, koliki je plan za ovu godinu, na 47 njih u 2009. godini. Strategija one2playa je da se sa svojom maloprodajnom mrežom širi po novim multifunkcionalnim trgovačkim centrima u kojima je velika ponuda sadržaja i fluktuacija ljudi. Tako su nedavno otvorene njihove prodavaonice u zagrebačkom Avenue Mallu te Mercatoru, u splitskom Jocker centru, a u planu je još jedna u City Centru one u Jankomiru na Zagrebačkoj cesti. Prema riječima suvlasnika tvrtke, Alena Magdića i Dejana Maćešića, tvrtka posluje na području Hrvatske i Slovenije, a u tijeku je i otvaranje tvrtki u Bosni i Hercegvoini, Makedoniji i Srbiji “Cilj nam je postati najozbiljniji igrač u distribuciji licencnih igračaka i zabavnih sadržaja za djecu i cijelu obitelj u regiji, omeđenoj s dvije države u koje u prvom valu ne planiramo ići; od Grčke do Poljske”, kazao je generalni menadžer tvrtke Alen Magdić. Njegov partner Dejan Maćešić navodi da im je rok za taj cilj 2010. godina. “Godine 2005. obavljeno je restruktuiranje tvrtke, te je tvrtka promijenila i ime – 2005. bili smo LM Info, a ove godine u proljeće postali smo one2pllay. Osim toga tada je zacrtan cilj da u pet godina postanemo najjača tvrtka u branši u široj regiji”, rekao je Dejan Maćešić, inače na funkciji direktora prodaje i marketinga. Svoju prevlast na tržištu one2play planira postići pažljivom kadrovskom politikom, u tijeku je reizbor menadžerskog tima u tvrtki, ulaganjem u nove proizvode i sadržaje te akvizicijama.

Naime, kako su objasnila obojica suvlasnika, na strana tržišta one2play u pravilu ne izlazi sam, već uvijek s partnerom s tamošnjeg tržišta. Kao vrhunac njihova razvoja 2009. ili 2010. godine trebalo bi doći do transformacije tvrtke u dioničko društvo. Naime, vlasnici namjeravaju tada ponuditi dionice u javnu ponudu s posebnim naglaskom na zaposlenike kojima bi se omogućio udio u vlasništvu povlaštenim cijenama i opcijskim paketima. Počeci ove tvrtke imaju korijene u 1999. godini kada je Alen Magdić osnovao u Zagrebu tvrtku LM Info kojoj je osnovna djelatnost bila prodaja igračaka, uglavnom segmenta TCG, odnsono društvenih igara s kartama. Najpoznatiji projekt iz tog vremena su Pokemoni. No u to vrijeme Magdić je sa sedmero suradnika radio na završetku najuspješnije hrvatske, a i regionalne računalne igrice Poslanik. Rad na Poslaniku trajao je dvije godine, a prodan je u gotovo 300.000 primjeraka. LM Info je u sljedećem razdoblju ostvarivao sve bolje rezultate, a od 2003. do 2005. prihod je porastao 162 posto. Godine 2005. u vlasničku strukturu tvrtke došao je Dejan Maćešić, a u to vrijeme dolazi i do restruktuiranja tvrtke koja dobiva od Brandoctora i novo ime – one2play. Tvrtka je danas ekskluzivni distributer i domaći zastupnik za Fifi i cvjetno društvo, Pepa Praščić, Ninja Kornjače, YuGiOh, Winx, Disney Princess&Fearies i psa jednostavnog imena The Dog. Tvrtka one2play ostvarila je suradnju i s mnogobrojnim domaćim tvrtkama u proizvodnji licencnih proizvoda, prije svih s Krašem i Maraskom. S Krašem je ostvarena suradnja kroz Fifi i Ninja proizvode, koji će se upravo ovih dana naći na policama svih trgovina. U suradnji s poznatim proizvođačem sokova Maraskom one2play je sredinom godine predstavio sokove Ninja kornjače u šest različitih okusa.

Televizijski kanal za djecu

Hrvatska će, možda već i sljedeće godine, dobiti svoj prvi specijalizirani televizijski kanal za djecu, najavio je suvlasnik tvrtke one2play Alen Magdić. Prema njegovim riječima, taj kanal imao bi sadržaj sličan poznatom njemačkom zabavnom kanalu KIKA, odnosno sadržaja za djecu, ali i za čitavu obitelj. U one2playu za sada još nisu sigurni na koji će se način taj program emitirati te razmišljaju o najboljem načinu distribucije signala, ali tvrde da će u svakom slučaju biti dostupan velikom broju građana. Osim vlastitog programa u tvrtki također planiraju vlastite projekte koje bi ponudili tržištu uz one uvozne i licencne.




Komentirajte prvi

New Report

Close