U prehrambenom asortimanu trgovačkog lanca SPAR Hrvatska nalazi se 77 posto hrvatskih proizvoda, priopćili su iz te kompanije u utorak, predstavivši time i svoju marketinšku kampanju Da! Domaće je! kojom su najavili i da će na svojim policama nastaviti podržavati hrvatske proizvođače. U njihovu se akciju Vrtovi Hrvatske dosad uključio 30-ak domaćih dobavljača, a najveći rast broja malih i srednjih kooperanata bilježi se u kategorijama svježeg voća i povrća i vina, dok u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak hrvatskih dobavljača, ističu.
“Od prvog dana poslovanja surađujemo s hrvatskim dobavljačima jer kupcima želimo ponuditi kvalitetne proizvode. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni”, komentirao je predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl. U konačnici tako trenutno surađuju s oko 400 malih, srednjih i velikih dobavljača, a koliki je taj udio kod drugih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj priupitali smo nekolicinu njih.
U METRO Cash & Carryju kažu da se radi o više od 60 posto hrvatskih proizvoda na njihovim policama. “Hrvatski dobavljači kroz sustav METRO Cash & Carryja svoje proizvode plasiraju kupcima u 15 zemalja. U lipnju ove godine predstavili smo i proširenu ponudu proizvoda mesa od boškarina, što je rezultat suradnje s Agencijom za ruralni razvoj Istre (AZRRI). Istarskim proizvođačima istarskog goveda boškarin time je omogućeno da po prvi put na police međunarodnog trgovačkog lanca plasiraju svoje proizvode”, za Poslovni su dnevnik komentirali iz tog lanca.
Lidl, inače poznat po svojim akcijama poput Okusi zavičaj nije jučer htio komentirati svoje brojke, no lani su isticali kako je kod njih omjer domaćih dobavljača dosegao otprilike 70% u voću i povrću te 50 u pekarskom asortimanu. Kaufland se tada izjasnio i da njihovu ponudu pekarskih proizvoda 60% čine oni iz RH. Kada govorimo o domaćim trgovcima, iz veleprodajnog lanca Velpro su baš jučer priopćili da su sa Savezom udruga malih trgovaca RH potpisali ugovor o suradnji za 2018. godinu. Savez okuplja 262 trgovca koji “pokrivaju” 13 županija, a ugovor s Velproom, stoji u priopćenju, kao strateškim dobavljačem ima značajnu ulogu u ostvarenju pozitivnih trendova i jačanju tržišnih pozicija. Krajem 2017. godine Konzum je s klasterom Mali hrvatski proizvođač pokrenuo akciju Iz domaćih krajeva u sklopu koje se više od 900 proizvoda hrvatskih proizvođača može pronaći u supermarketima tog lanca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ode konzum na vječna lovišta
Kupujmo Hrvatsko!!
Uključite se u raspravu