Riječki franšizni lanac Surf’n’Fries u narednih nekoliko tjedana ući će na tržišta Crne Gore i Makedonije, a nakon toga i u Vijetnam. Kako pojašnjava Andrija Čolak, suvlasnik ove franšize, u planu je da se Surf’n’Fries nađe u podgoričkom shopping centru Delta City, dok bi u Skoplju bio u centru grada.
Veliko tržište
“Što se Vijetnama tiče, radovi su pri kraju i jako smo uzbuđeni zbog toga. Otvaranje je planirano za početak prosinca. Zanimljivo je da se po prvi put radi kompletno nova zgrada u samom središtu Hanoja u kojoj će biti smješten Surf’n’Fries. Jako nas veseli dolazak u Vijetnam jer se radi o rastućem tržištu od 90 milijuna ljudi i tu vidimo veliki potencijal”, kaže Čolak. Nova prodajna mjesta također će biti opremljena novom tehnologijom SURFFRY koja podrazumijeva prženje krumpirića bez ulja. Na svim spomenutim tržištima Surf’n’Fries sklopio je ugovore o master franšizi.
Franšizni lanac je svoju poslovnu povijest započeo 2009. godine u Rijeci, a nakon pet godina, Surf’n’Fries posluje u sedam zemalja i ima oko 40 prodajnih mjesta. Radi se o projetku Denisa Polića i Andrije Čolaka koji su uložili više od 300.000 eura u posao s krumpirićima. Surf and Fries funkcionira na principu specifičnog “royalty fee” programa franšize koji je vezan uz ambalažu u kojoj se krumpirići prodaju, a za koju imaju patent. Na taj način ne opterećuju franšizera s fiksnim tantijemom, kao što je to obično slučaj, nego i jedni i drugi igraju na kartu uspjeha. Odnosno, i njima kao davateljima franšize i franšizerima je u interesu da se proda što više porcija.
Polić je bio inicijator ovog projekta, a potaknula su ga, kako sam pojašnjava, sjećanja na djetinjstvo kada je u centru Rijeke jeo pomfrit koji su svi obožavali. “Tako se zapravo rodio koncept da ponovno ‘izmislimo’ pomfrit. Ali ovaj put tako da ga izbrendiramo, poslužujemo u ambalaži s umacima, standardiziramo rad i postavimo standard kvalitete ispod kojeg se nećemo spuštati”, kaže Čolak. Dodaje da je tvrtka dobila ovo ime iz razloga što, osim što vole pomfrit, obojica su zaljubljenici i u surfanje, posebno windsurfing i kitesurfing te sve slobodno vrijeme provode na moru. Tako se i rodila ideja o spajanju krumpirića sa surfanjem te je nastao Surf and Fries. Ovaj poduzetni dvojac smatra da se danas tržište sve više segmentira pa smatraju da se uspjeh krije u specijalizaciji.
Orginalna ideja
“Nismo htjeli pokretati nešto čime se već svi bave i to uglavnom po principu ‘daj sve što ide’”, kaže Čolak i ističe da im ovo nije prvi put da su se upustili u nešto čega nije bilo na tržištu. Naime, zajedno su 2002. pokrenuli Infonekretnine, oglasnik specijaliziran samo za nekretnine koji su kasnije dobro prodali. Prije realizacije projekta sjeli su u avion za Ameriku i proputovali je uzduž i poprijeko kako bi pokupili najbolje ideje za svoj pomfrit-bar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.http://www.index.hr/vijesti/clanak/lijepa-prica-nedjeljom-kako-je-surfnfries-postao-prvi-hrvatski-globalni-lanac-brze-hrane/1032959.aspx
Sve 5, ali kad pišu da tvrtka koja je u PSNu ide u osvajanje Vijetnamskog tržišta to je onda na granici apsurdnog…
lol
Sve 5, ali kad pišu da tvrtka koja je u PSNu ide u osvajanje Vijetnamskog tržišta to je onda na granici apsurdnog…
Braco Rijeka. Rijecke Chke!!
Uključite se u raspravu