Predstavljeni najnoviji Konzumovi maloprodajni standardi

Autor: Marta Duić , 22. srpanj 2015. u 21:20
Foto: Press

Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma u srijedu je u Super Konzumu Pula održao prezentaciju o novim standardima poslovanja Konzuma. U sklopu predstavljanja Knez se posebno osvrnuo na uspješnu integraciju Mercatora u poslovanju Konzuma u Hrvatskoj.

 

Potpuno preuređeni Mercator odnosno današnje Konzum prodavaonica u Rijeci, Puli, Rovinju, Zadru i Kaštelima u koje je uloženo 400 eura po metru kvadratnom bilježe sjajne rezultate. Šetnjom s novinarima kroz nedavno preuređeni prostor u Super Konzuma u Puli, Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma pokazao je novitete u prodavaonici.

Novi odjeli poput odjela eko proizvoda, svježe narezanih salata, komore za zrenje mesa dokaz su, kaže, da Konzum prati svjetske trendove i mijenja prehrambene navike svojih kupaca. Promijenjen je i vizualni standard i layout prodavaonice, a povećan je i broj segmenata i samih polica za još bolju i kvalitetniju kupnju i širinu ponude. Kako kaže Knez, poseban naglasak u ovoj trgovini stavljen je na lokalne proizvođače redstavljene unutar brenda Okusa Istre te ponudu autohtonih istarskih vina.

˝Ta ponuda obuhvaća artikle koji se proizvode u okolici 50 km od ove prodavaonice˝, istaknuo je Knez.

Obilazak Super Konzuma Pula pokazao je praktičnu primjenu najnovijih Konzumovih maloprodajnih  standarda koji će se uvesti i u cijelu trgovačku mrežu Konzuma u svim zemljama u kojima posluje. Super Konzum u Puli i sam se, uklapa u poslovnu priču o spajanju Konzum-Mercator i potvrđuje prednosti takvog spajanja. Ukupna investicija u preuređenje ove prodavaonice iznosila je više od 11 milijuna kuna.

Više pročitajte u tiskanom izdanju Poslovnog dnevnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close