Konzum pokreće “discovery shopping” i otvara najmoderniji maloprodajni prostor u regiji

Autor: Božica Babić , 18. studeni 2015. u 11:12
Foto: Željko Lukunić / Pixsell

Drugi projekt je discovery shopping u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici.

Konzum u Hrvatskoj u idućih 2-3 tjedna starta s dva projekta. Bivši Getro u Vrbanima postaje glavno skladište za online trgovanje.

Premda taj kanal prodaje imaju od 2006., on dosad nije zaživio kako su očekivali, godišnje je ostvarivao prihod kao prosječni Konzumov supermarket. Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku.

Drugi projekt je, kako su ga nazvali, 'discovery shopping' u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici. Vrata otvara u prosincu, bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji, pohvalio se direktor nabave Konzuma Jure Radoš na prvoj FMCG konferenciji (Fast Moving Consumer Goods)  koju je organizirao regionalni magazin In Store.

Riječ je o 5.100 metara četvornih prodajnog prostora gdje će partnerima ponuditi da u dijelu prostora ponude svoj asortiman i sadržaje. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

A hće li partnerima i tamo tražiti tisuće kuna za prisustvo na policama

New Report

Close