Infobip, najveća hrvatska softverska tvrtka, jedan je od ključnih igrača koji će Facebooku pomoći da ubrza svoj rast. Infobip je objavio da je partner Facebooka za komunikacijsku platformu WhatsApp Business.
U Indiji već ima i prvog korisnika, portal za prodaju automobila Cardekho. Amit Jain, direktor Cardekha kaže da ima velika očekivanja od novog oblika komunikacije s korisnicima.
"Kroz suradnju s Infobipom na WhatsApp Businessu može se bolje komunicirati s korisnicima, ponuditi im sve informacije od onih o proizvodima do podrške", kaže Jain. Facebook, čiji je prihod u drugom tromjesečju rastao najslabije u zadnje tri godine, 14% na 13,2 milijarde dolara, a nakon čega je dionica kompanija pala 18% i ispržila 119 milijardi dolara vrijednosti, tvrtkama će naplaćivati oglašavanje na WhatsAppu.
Objavio je i cijene: od 32 do 58 lipa. Facebook od početka godine testira WhatsApp Business u Indiji. Nudi malim tvrtkama da povežu komunikaciju s Facebooka izravno s WhatsAppom, da dodaju automatske odgovore, ali i šalju na WhatsApp boarding pass za avion ili potvrdu primitka narudžbe.
Infobip je, pak, prema istraživanju britanske tvrtke Roaming Consulting, najbolji pružatelj usluga povezivanja biznis IT sustava sa servisima za poruke poput WhatsAppa. Silvio Kutić, osnivač i direktor Infobipa kaže da imaju velika očekivanja od 'early access programa'. "S više od 55 ureda po cijelom svijetu spremni smo za ovu novu uslugu", zaključuje Kutić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu