MALL.HR je dio jedne od najvećih grupacija s područja internet prodaje u Srednjoj i Istočnoj Europi i otvorili su drugi centar za preuzimanje na adresi Zagrebačka cesta 164 na zapadu Zagreba. Na hrvatskom tržištu posluju preko dvije godine, dobitnici su Shopper's Mind Committee Award za internet trgovinu s najvećim rastom uz konstantan rast broja narudžbi i prihoda. Otvaranjem novog centra povećali su broj zaposlenih te planiraju daljnja širenja poslovnica i asortimana u kojem se trenutno nalazi preko 60 tisuća artikala.
Prvi centar za preuzimanje nalazi se u sklopu sjedišta kompanije u Ulici kneza Branimira 28 u Zagrebu. Oba mjesta za preuzimanje otvorena su od ponedjeljka do petka od 9:00 do 20:00, te subotom od 9:00 do 13:00 sati, a kupci mogu izabrati i dostavu na kućnu adresu preko partnerskih dostavnih službi. Svakodnevno iz skladišta MALL.HR-a prema kupcima kreće više stotina paketa, a većina narudžbi put do zadovoljnog kupca pronađe u sljedeća tri radna dana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U potpunosti isti slucaj imam kao korisnik Marina83 naruceni su proizvodi 18.11.2018. I do danas nije stiglo,na telefonu zao mi je i to je to.npr preko kineskog wisha i geeka sam dobio direktno iz kine za 11 dana robu s izvjestajem o trekkingu proizvoda od kojih ovi iz malla imaju sto uciti.uglavnom iznimno neprofesionalna usluga i ako narucujete sada ocekujte zastoje ako si sami ne preuzmete robu.
Poštovani,
naručen je proizvod preko mall.hr i plaćen online, te ga još nisu isporučili. Moj kolega i ja smo kupili u isto vrijeme, s tim da je on uzeo opciju plaćanja s pouzećem, dok sam je naš odabir načina plaćanja bio onoine unaprijed s dostavom proizvoda u stan. Kolega ga je dobio još prije 2 tjedna, no naš proizvod nije još isporulčen, iako je komunicirano da će dostava ići najkasnije do 26.11. u stan. Poslan je mail u mall.hr, oni ga ignoriraju, dok telefonskim putem javljaju da ne mogu ništa napraviti. Nisu se potrudili ni pitati koja je to narudžba, tako da je razgovor preko telefona gubitak vremena jer se svodi na razgovor tipa “Žao mi je!” umjesto da aktivno rješavaju problem. S obzirom da su uredno uzeli moj novac, a još nisu isporučili proizvod, molila bih povratnu informaciju što napraviti. Također upozoravma na oprez pri kupovini!
Uključite se u raspravu