dm u 2016. ostvario 1,99 milijardi prometa, a prosječna plaća trgovca je 8850 kuna

Autor: Božica Babić , 20. listopad 2016. u 12:09
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL

U 60 gradova ima 156 trgovina u kojima dnevno kupuje više od 80 tisuća kupaca što je kao da se cijeli Zadar i Makarska nađu u dm-u.

Dm je u 2016. ostvario 1,99 milijardi kuna prometa što je 132 milijuna više nego u 2015., kazao je predsjednik Uprave Mirko Mrakužić podsjetivši da poslovna godina završava 30.rujna.

U 20 godina poslovanja u Hrvatskoj dm je investirao 827 milijuna kuna, a u državni proračun kroz dva desetljeća uplatio 2,79 milijardi kuna. U 60 gradova ima 156 trgovina u kojima dnevno kupuje više od 80 tisuća kupaca što je kao da se cijeli Zadar i Makarska nađu u dm-u.

Prosječna neto plaća je 8850 kuna.

Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu ima robna marka dm-a koja čini više od petine ukupnog asortimana što je 28,41% ukupnog prometa dm-a. 

Komentari (14)
Pogledajte sve


… + božićnicu u visini plaće + uskrsnicu …

Kolega delboy volim ove pojmove bozicnica i uskrsnica samo bi vas molio kad vec pisete da ih malo pojasnite da li se ovdje radi o bozicnici Hristos se rodi dok nas vec hodi i uskrsnici Hristos Vaskrs ili se radi o bozicnici Cestit Bozic i analogno tome i uskrsnici. Hvala
Molim Vas da na ovo moje pitanje ne probijete jer Vas odgovor i misljenje mi stvarno puno znaci.

tko su njihovi konkurenti kod nas? nemaju ih. kozmo je smiješan, bipa još smiješnija – to nisu ozbiljno vođene firme. dm nema konkurencije u regiji. možda je tu uzrok viših marži. u njemačkoj i austriji su im cijene 10-30% niže. a ti proizvodi koje dm prodaje, u usporedbi sa konzumom i sličnima, nisu skuplji nego ili iste cijene ili jeftiniji. idi usporedi cijenu britvica recimo. jedino su im žvake skuplje nego u konzumu. sve drugo je tu negdje u kunu-dvije razlike, ali načelno ipak jeftinije.


nisu značajno skuplji nego su u pogledu proizvoda koje nude i ostali kojima to nije core-djelatnost nešto jeftiniji. u svakom slučaju, pretežno jeftiniji od izravnog konkurenta mullera. uglavnom, cijene su tu negdje, ali plaće su 2,5 puta veće. to ne možeš pobiti nikako. jednostavno, od visokih marži ovdje radnik profitira. drugdje ne. možda još jedino u mulleru.

To sto su jeftiniji od Mullera ne cini ih jeftinim. Ni taj Muller nema cijene na internetu.

Njihov pre-tax profit marza u 2015-oj je bila 6.09% (99mil kuna). To je nakon sto plate radnike i podmire sve troskove. Prosjek za Health and Personal care stores je znatno nizi: 4.45% (Izvor Forbes: Which retailer type is most/least profitable? Nov. 2011)

Radnik ovdje ne profitira zato sto vlasnik zaradjuje manje od konkurenata. On profitira zato sto su kupci spremni prihvatiti visu marzu nego kod konkurenata.

nisu značajno skuplji nego su u pogledu proizvoda koje nude i ostali kojima to nije core-djelatnost nešto jeftiniji. u svakom slučaju, pretežno jeftiniji od izravnog konkurenta mullera. uglavnom, cijene su tu negdje, ali plaće su 2,5 puta veće. to ne možeš pobiti nikako. jednostavno, od visokih marži ovdje radnik profitira. drugdje ne. možda još jedino u mulleru.

New Report

Close