Samo zato što zaposlenici razumiju i znaju obaviti zadatke koje im dajete, to ne znači da će to uvijek učiniti, naime i zaposlenici moraju stalno biti ohrabrivani i pohvaljeni za kvalitetno obavljen posao.
"Oni za to dobivaju plaću, zar im je potrebna dodatna motivacija i pohvala da bi dobro odradili svoj posao?", pitanje je koje će postaviti mnogi šefovi i menadžeri. No takav stav i način razmišljanja neće vas daleko dovesti. Mnoge ankete su pokazale da novac nije osnovni motivator za većinu ljudi između 16 i 40 godina, a ono što je istaknuto su – zahvalnost za dobro obavljen posao, obavljanje posla koji i njih zadovoljava te osjećaj neovisnosti u odnosu na način na koji ga obavljaju. Ako se pitate kako ćete saznati što posebno motivira vaše zaposlenike, odgovor je krajnje jednostavan – pitajte ih.
Zapamtite da osnovni kamen spoticanja u tome da saznate što vaši zaposlenici misle ili osjećaju nije generacijski, već komunikacijski jaz. Sjednite sa svakim od svojih zaposlenika i pitajte ih što oni vole u vezi sa svojim poslom. Nakon što ste saznali njihove motivacije, dosljedno ih koristite jer ćete time vi od njih stvoriti motivirane zaposlenike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu