Pod kuharskim vodstvom Dražena Đuriševića i Zlatka Sedlanića nastao je pregršt kulinarskih specijaliteta za zakusku u sklopu konferencije Snaga hrvatske hrane u KD Vatroslav Lisinski.
"Ovo vam je prezentacija Podravke u malom", pojasnio je Zlatko Sedlanić, promotor kulinarstva specijalist. Uz tradicionalne hrvatske recepte i pomoć Podravkinih već poznatih dodataka jelima i svima dobro znanih sastojaka ova zakuska plijenila je pažnju i izgledom i bogatstvom okusa.
Kako kaže Sedlanić, trenutni hit su poriluk s preljevom i salata od tunjevine s tijestom, slanutkom i rajčicom. Osim hladnih predjela sa standardnim Podravkinim prilozima krastavcima i maslinama, moglo se kušati i sedam glavnih jela koje su ovi kulinarski eksperti pomno pripremili i odabrali, ovaj put u skladu sa sezonom – proljećem.
"Šareni ražnjići, proljetna pljeskavica, riba sa žara. Sve tradicionalno, sezonski i šareno da dodatno privuče vedrinom boja", poručio je Sedlanić.
Naravno bilo je i tradicionalnih specijaliteta poput 'podravskog piceka' ili 'zlevanke s prosenom kašom', nezaobilazan slatki program Dolcela, savijače te Lino torta Podravka za sve kojima je nedostajalo šećera u krvi, kako u šali kaže Sedlanić.
"Gledamo na više faktora, naravno sezonu, a trudimo se i primijeniti u receptima i nove Podravkine proizvode. Uz to, naravno pratimo i trendove tako da je kod nas stalno nešto novo", tvrdi Sedlanić. Jedan od tih trendova koji prate su i programi školske kuhinje. Tu se nastoje posebno nositi s problemom pretilosti djece kojoj se u svojim specijalitetima ˝trude podvaliti˝ zdravu i ukusnu hranu. Od mnogih takvih zdravih recepata danas su prezentirali okruglice od riječne ribe uz prilog prosa i blitve te tunjevinu i leću u umaku od rajčice s palentom za koju inače djeci kažu da je ˝riblji bolonjez˝.
U njihovom Kulinarskom centru radi petero ljudi uz još petero promotora. ˝Zapravo cijela ova naša priča svodi se na promocije, degustacije, edukacije bilo u gastrosmislu ili po trgovačkim lancima s osnovnim ciljem unapređenja prodaje˝, kaže Sedlanić.
Ovaj deseteročlani tim piše i kuharice, recepte te drže tečajeve kuhanja, a posebno su ponosni na činjenicu da su počasno kuhali na mnogim Olimpijadama i bili djelom tog velikog natjecanja. Svoje kuharske showove održavaju i u Sloveniji, BiH, Češkoj, Slovačkoj, Makedoniji, a nedavno su oduševili i Albance. ˝Trenutne trendove samo prilagodimo odredištu. Zato nas i zovu agenti Podravke˝, poručio je Sedlanić.
Od budućih projekata najavili su roštiljanje po velikim trgovačkim centrima, promociju ponude toploteke, a nadolazeći vikend Koprivničane očekuje Coolinarka na kojoj ovog puta očekuju 150 ljudi kojima će ponuditi svoje jedinstvene recepte.
˝Mi smo doslovno putujući brend˝, zaključio je Sedlanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu