Igračka koju je dizajnirala Karla iz Zagreba dobila ulogu u seriji Uvod u anatomiju

Autor: Poslovni.hr , 28. ožujak 2016. u 14:42
Foto: Screenshot

Karlino plišano čudovište svoju je misiju pomaganja djeci ispunilo čak tri puta.

Igračka koju je dizajnirala hrvatska djevojčica Karla dobila je svoje mjesto u jednome od najpopularnijih serijala današnjice. Tvorci Uvoda u anatomiju angažirali su Karlino plišano jednooko čudovište na filmskom setu dječjeg odjela bolnice, a pomoć u uveseljavanju i brizi za male pacijente pružaju mu omiljeni filmski liječnici Justin Chambers (dr. Karev) i Jesse Williams (dr. Avery). Zanima li vas kako se Karlino jednooko čudovište snašlo na setu serije čije nastavke pogleda više od 10 milijuna ljudi, pogledajte 14. epizodu 12. sezone, emitiranu 17. ožujka 2016.

Jednooko čudovište dio je limitirane kolekcije plišanih igračaka koje su dizajnirala djeca i na taj način se uključila u kampanju tvrtke IKEA Plišane igračke za obrazovanje, koja za cilj ima pružiti kvalitetno obrazovanje što većem broju djece koja žive u siromaštvu. Mališani diljem svijeta oslobodili su svoju kreativnost i nacrtali nevjerojatne likove iz mašte, a IKEA je proizvela plišance čijom prodajom pomaže djeci u Europi, Africi i Aziji da se obrazuju i steknu čvrsti temelj za bolju budućnost.

IKEA Zaklada tako je tijekom trinaest godina kampanje Plišane igračke za obrazovanje donirala ukupno 88 milijuna eura za poboljšanje uvjeta obrazovanja djece. Naime, od 2003. IKEA Zaklada surađuje s organizacijama UNICEF i Save the Children kojima donira po jedan euro za svaku prodanu plišanu igračku za vrijeme kampanje. Pomoću donacija provode se projekti koji se bave osposobljavanjem učitelja, poboljšanjem mehanizama zaštite djece, pružanjem obrazovnih materijala i povećanjem broja djece koja pohađaju nastavu. Ove godine donacija je iznosila 11 milijuna eura, a u Hrvatskoj su kupci boljoj budućnosti za djecu doprinijeli sa 33.911 kupljenih igračaka.   

Karlino plišano čudovište svoju je misiju pomaganja djeci ispunilo čak tri puta – novac od njegove prodaje omogućit će zakinutoj djeci bolje uvjete školovanja; svakodnevno uveseljava i krasi domove djece i potiče ih da razvijaju svoju maštu; a stečenu filmsku slavu koristit će kao ambasador dobre volje – šireći poruke o važnosti solidarnosti i obrazovanja. 

Komentirajte prvi

New Report

Close