Milijuni kupaca iz cijelog svijeta tijekom studenog i prosinca 2014. uključili su se u kampanju zaklade IKEA Foundation, Plišane igračke za obrazovanje, te prikupili 10.1 milijun eura za unapređenje kvalitete obrazovanja djece iz zemalja u razvoju. Zaklada IKEA Foundation je za svaku prodanu plišanu igračku i dječju knjigu u robnim kućama IKEA donirala 1 euro organizacijama UNICEF i Save the Children koje pomažu najugroženijim skupinama djece ostvariti svoje pravo na kvalitetno obrazovanje.
Crtež jedanaestogodišnje Karle iz Hrvatske.
Kupci u robnoj kući IKEA Zagreb kupili su više od 40.000 igračaka i knjiga tijekom trajanja kampanje, što je gotovo dvostruko više nego u pojedinim austrijskim, francuskim i njemačkim robnim kućama. U sklopu kampanje održano je i natjecanje u crtanju u koje su se mogla uključiti djeca članova IKEA FAMILY programa te nacrtati svoju igračku iz snova. Od tisuće crteža pristiglih sa svih strana svijeta IKEA je odabrala 10 pobjedničkih, među kojima se nalazi i crtež jedanaestogodišnje Karle iz Hrvatske. Jednooko dobroćudno čudovište djevojčice Karle postat će tako dijelom ograničene kolekcije IKEA plišanaca za 2015. godinu.
Više od deset milijuna eura prikupljenih kampanjom u 2014., UNICEF i Save the Children uložit će u unaprjeđenje kvalitete obrazovanja djece iz najsiromašnijih zajednica u 18 afričkih, azijskih i europskih zemalja. Prikupljen novac namijenjen je za projekte koji se bave osposobljavanjem učitelja, poboljšanjem mehanizama zaštite djece, pružanjem obrazovnih materijala i povećanjem broja djece koja pohađaju nastavu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu